click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Semester
2008-08-03, 20:00:08


Länge sedan jag uppdaterade. Började i alla fall min lilla semester i går. Lyckades byta bort mina två pass nästa vecka så jag ska inte jobba förrän på fredag. Härligt!

I går kväll kom Ted och Helena hit från Örebro! Mötte dem på centralen strax efter 22:30. De ska stanna här till tisdag. Skoj! Har hunnit med lite TV-spel och film. I dag var Tims syster med familj här en stund också. Fikade och gick en runda. Emma var lika go som vanligt! :)

Är helt inne på kinesiska filmer nu, gärna med Zhang Ziyi. Hade varit kul att lära sig kinesiska med. :P Men verkar rätt svårt. Fint språk i alla fall.

Nu ska Helena och jag snart fortsätta spela lite Super Mario Bros 3. Sen får vi se om det blir film eller något annat spel. Så roligt att ha dem här! :D








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0