click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



The Dark Knight
2008-08-17, 00:38:45


Har precis kommit hem från bion. Var och såg The Dark Knight. Den var ganska bra. Rätt lång, ungefär 2,5 timmar. Bra skådespeleri. Kanske inte riktigt min smak men den var i alla fall bättre än vad jag hade förväntat mig. Den var lite bättre än den första, Batman Begins.





Åsa

Hej emma. längesedan vi hördes. Men jag läser din blogg de få gånger du lälgger upp nytt inlägg;-) vi vAR O såg batmanfilmen förra veckan. tyckte den var kanon-bra. Jag hade inte några större förväntningar på den, men lev positivt överraskad. Jokern var sketabra tykte jag! kul. kram. Ha det bra.

2008-08-17, 10:33:19
URL: http://kiwii-liten.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0