click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Crabby Adventure
2008-12-15, 22:57:03


Nästan precis kommit hem. Blev en sväng till Nova efter jobbet i dag. Tog lite tid med stadsbussar och allt. Men det var kul i alla fall. Fick tag på en tröja (randig lila och grå), färgpatroner till skrivaren, en julklapp och ett PS 2-spel som hette Crabby Adventure. I know, låter B men det var exakt som Candyrail, ett spel som jag blev helt galen i på Blip för några år sedan! :P

I dag ringde de från Anestesi här i Kristianstad och undrade om jag ville komma på arbetsintervju. Tackade ja till det så det blir på min mammas födelsedag, den 29 december. Känns ju kul i alla fall för det är det första jag får svar på!

I går upptäckte jag att bloggen inte alls såg lika fin ut i Explorer som i Safari, så jag fick ändra tillbaka en massa mått så jag tror att det blev bättre i alla fall. Jag har ju utgått från Safari när jag pysslat med den. Lite dumt att det är så olika.
Det är väl dags att gå i säng igen. Bara 6 arbetsdagar kvar! Är så trött på att jobba just nu!! Vill bara vara ledig.

Vi hörs! God natt! :)








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0