click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Julafton
2008-12-25, 22:25:46


Denna julen blev ju inte riktigt som man hade tänkt sig. Vi skulle åkt till mina föräldrar i går och firat julafton, men precis i går blev Tim sjuk. Visste inte hur vi skulle göra men jag åkte i alla fall själv. Men det kändes ju inte så kul när man visste att Tim var ensam hemma och sjuk. =/

Jag gav honom två julklappar i dag i alla fall, Mirror's Edge och en CD med Boards of Canada. Han ska få två till sen. :) Blir nog att vi firar lite på nyårsafton i stället. I morgon blir det nog en sväng på stan med Christian och Pernilla och sen kommer Tims föräldrar och bror hit.

Så mysigt att vara hemma hos min älskling igen! Han är så fin! :) Ska prova spelet nu! :)








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0