click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Homesick
2008-02-17, 11:09:18


Hade tänkt skriva ett inlägg inatt vid 02-tiden, men då gick det inte att logga in. Så då får det väl bli ett inlägg nu istället. Mamma klagade på att det var länge sedan jag skrev. ;) Och det var ju faktiskt en hel vecka sedan!

Denna helgen har varit rolig, men som vanligt har den gått alldeles för snabbt! I och för sig är den inte slut riktigt än.

Åkte till Sjöbo i fredags eftermiddag. I går åkte vi till Burlöv Center, NetOnNet och Mobilia och shoppade! Blev en kalender, en klocka och några ansiktskrämer. Köpte en skjorta till Tim också. Man får passa på att handla kläder till honom när han inte är med, annars säger han bara att han inte behöver några. Sedan körde vi bort till morfar och åt pizza. Jag tog en Calzone Special med champinjoner och svartpeppar. Gott! När vi väl var hemma igen spelade pappa och jag lite Plocketolva. Skoj! (Jag vann! :P) Jag älskar kortspel, speciellt Priffe, Tolva, Hjärter och liknande. 

Nu ska jag snart åka hem igen. Sara kommer till mig vid 15-tiden. Blir roligt! Hon har ju inte varit här innan. Gissar på att det blir lite TV-spel i alla fall! :)





Elin

Det var roligt att du var här, det lilla vi träffades. :) Synd att jag nästan alltid är borta när du är här. Det hade varit kul att hänga med er till Malmö. Men vi ses ju på onsdag igen, och då kanske det blir lite aerobic, hoppas det i alla fall. :) Vi får ha en syster-helg snart också! :)

2008-02-17, 14:42:24




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0