click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kitty Show The Birds
2008-02-23, 19:24:22


För någon dag sedan stod det i tidningen om en film för katter. Det fanns två stycken - Kitty show The Bugs och Kitty Show The Birds. Filmerna skulle ha de färger katten uppfattar bäst och katten skulle känna det precis som om den var ute och jagade på riktigt. Hittade Kitty Show The Birds, den varar i en timme och innehåller endast en bild med fåglar som sitter på en gren. Provade den på Leia nu i kväll och hon satt klistrad framför TV:n i minst en halvtimme! Kul att det fungerade!





Emilia

Haha!! Vilket sammanträffande! Daniel visade något om kattfilmerna för mig på nätet för bara ngn dag sedan.. Vad kul att Leia tittade och tyckte det var intressant.. = ) Vår katt springer fram till TVn ofta när det är djur och särskilt katter.. Haha, det är ganska kul..! Kram

2008-02-23, 19:59:40
URL: http://encephalon.blogg.se
Helena

Hehe, coolt! Kanske oxå borde köpa en sån och sätta på hos mamma och pappa och se om alla katterna kommer och tittar på tv? =)=).. I vilken affär köpte du den? =),.. Hoppas allt är bra annars.. Med mig så är det ok, är förkyld igen men det går upp och ner.. Min syster Emma är på besök.. :).. kramar

2008-02-23, 21:15:14
URL: http://charmeleon.blogg.se
Elin

Haha vad kul att det funkade, läste om den i tidningen jag med. :) Jag hoppas också att hon blir lite gosigare, men det kommer väl med tiden annars. :) Kram!

2008-02-25, 22:01:18




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0