click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Nine Inch Nails på Vega
2008-02-01, 20:00:00


Tänkte att jag skulle nämna några konserter som jag varit på innan jag började blogga.

Fredagen den 6 april 2007 såg jag Nine Inch Nails på Vega i Köpenhamn.

Jag och Tim kom till Vega strax innan 17:00. Fick stå två timmar i kö innan vi kom in och det var iskallt ute. Klockan 20:00 började i alla fall förbandet Ladytron att spela. En timme därefter kom Nine Inch Nails in på scenen. Vi stod längst fram. Ösigt och såå bra! De spelade i 1,5 timme, 21 låtar. Tim lyckades fånga en vattenflaska som Trent kastade ut. Coolt! ;)


Låtlista
Pilgrimage
Mr. Self Destruct
Last
Heresy
March of the pigs
Piggy
The beginning of the end
Ruiner
Closer
Burn
Gave up
Help me I am in hell
Eraser
The frail
Wish
Survivalism
Only
Suck
Hurt
The hand that feeds
Head like a hole










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0