click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Slut på LIA
2008-02-22, 15:06:58


Fem veckor på Hudkliniken är avklarade och på måndag blir det skola igen!

I går och i dag har jag haft det rätt bra. I går skrev jag hela förmiddagen och sen på eftermiddagen fick jag vara med Helen, enhetschefen. Jag fick sitta och pyssla med flexrättelser och schema. Skoj! Hon sa att hon gillade mig och att hon ville anställa mig om där blev någon ledig tjänst. Och i dag när jag var inne på ljusbehandlingen sa sköterskorna att jag passade så bra in där och att de ville att jag skulle börja jobba där om några år när Birgitta slutar. Kul att man är uppskattad. :)

När jag skulle gå hem i dag fick jag en present av Birgitta! Hon tyckte att jag hade ställt upp för henne och jobbat där när hon har varit iväg på saker. Så snällt! I paketet fanns en ask med choklad, och inte vilken choklad som helst utan Lindt, my favourite! ;)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0