click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Bäst i januari
2008-01-25, 20:26:46


Circa Survive - De är såå bra! Underbar musik!

Salad Fingers - Något av det sjukaste och roligaste jag har sett!







Elin

Hejsan!! Skönt med helg:) Bra låt men skum film:) Usch ja det är stå tråkigt att nellie är sjuk men hoppas hon blir bra till i morgon.. Jag vill också se på film men har inga hemma *boring* får väl städa lite istället :) Chokladpudding låter ju nice det också:) Hoppas din helg blir riktigt bra!!!! Kramar

2008-01-25, 22:08:19
Daoruang

Hej! Det där med att komma överens om en film är inte lätt. Hoppas att ni har hittat en som ni båda gillar. Visst är det skönt med helg nu! Man behöver landa och ladda batterierna i bland. Vad roligt att du har lagt in lite YouTube-filer. Skoj! Ha en trevlig helg! Kramizar

2008-01-25, 22:22:40
URL: http://darling79.blogg.se
Daniel

Mitt tips till film är att ni går på bio och ser Arn, kanonbra film. Hoppas du får en kanonhelg. *kramiz*

2008-01-25, 22:56:44
URL: http://tretorn76.blogg.se
Helena

hehe, joo.. men gillar bara laxen då :)... Allt annat smakar... mysko :).. Tyvärr blev det ingen kväll med min bror & hans tjej.. Men jag o Ted åt upp den goda maten vi tänkt bjuda på + såg vi på olika serier istället... åh, gott m tacos!! Ja, det stod på text-tv att det är ett oväder i skåne.. Men känner ni av det mycket? Sköt om er! Ted hälsar! =) kramkram!!

2008-01-26, 23:21:48
URL: http://charmeleon.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0