click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ny bloggdesign
2008-01-20, 20:35:38


Nu har jag och min syster suttit i några timmar och fixat med min blogg! ;) Tim har varit smakråd med. Ändrade lite färg, bakgrund och teckensnitt. Blev riktigt snyggt! :) Eller vad tycker ni?

Har haft familjen på middag i dag. Det var kul, jättelänge sedan de var här! Mina föräldrar åkte igen vid fem, men Elin är kvar! Ska spela Puyo Puyo nu! :)





Tim

Hej gumman! :) Vad fint det blev! Du är duktigt du! :) Puss puss! (L)

2008-01-20, 22:39:22
Britt-Helene

Hej Emma! Din blogg är jättefin! Tack för den goda middagen. Det var mysigt att hälsa på er. När jag fryser ska jag ta på mig nya koftan och tända ljusen som vi fick av dig. Hoppas att det blir kul på LIA:n. Kramar från mamma.

2008-01-21, 11:15:54
Jazmin

Bloggen blev jättefin! Hoppas du har det bra på din Lia. Det har jag änsålänge iaf!

HA en bra dag

2008-01-22, 11:41:47
URL: http://[email protected]
Elin

Det var roligt hos er i söndags :) Vi får ha en syster-dag snart med lite shopping, god mat och en bra film :D Kram på dig!

2008-01-23, 15:33:04




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0