click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Examen
2008-06-05, 12:06:49


Nu är det verkligen länge sedan bloggen blev uppdaterad! Jag får försöka ta tag i det här igen. Känns inte som att man har haft så mycket ledig tid på sistone.

Vad har hänt sedan sist då? Jag har tagit examen. Gick ut den 30 maj. Var på Bäckaskogs slott och åt lunch och sedan satt vi i Tivoliparken här i Kristianstad ett tag. Gick hem vid 18:30 och en stund efter det kom Elin, Daoruang, Emilia och Sarah hit. Vi gick ut på restaurang och satt där till 23:00 ungefär. 

I måndags började jag jobba på Hudkliniken i Lund. Ska vara där nästa vecka också bara. Står nästan bara i receptionen. Jag hade kunnat tänka mig att vara i reception/kassa/information på heltid. Jag tycker inte om att bara sitta och skriva. Den 16 juni börjar jag på Akuten här i Kristianstad och ska vara där till sista augusti. 

Denna dagen började med panik. Jag tömde diskmaskinen. La ner smörknivar i ett fack i en låda och tänkte sedan lägga ner skedar i facket bredvid. Då ser jag att det sitter en STOR svart spindel bland skedarna!!! Jag fick världens panik, har aldrig blivit så rädd (för en spindel i alla fall)! :P Som tur var var Tim hemma och kunde ta den. Han trodde att jag hade upptäckt ett lik i köket som jag skrek. ;) I vår förra lägenhet hade vi aldrig några spindlar. Här har det väl redan varit en 5-6 spindlar på bara en månad. Usch! =/ 

Nine Inch Nails senaste skiva The Slip är verkligen kanon! Echoplex, Discipline, Head Down, Lights in the Sky... Riktigt nice!!! :D

Ska snart iväg till Ystad. I dag tar min syster studenten!









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0