click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



We're In This Together
2008-06-22, 22:03:26


Hemma igen. Varit i Kallinge i helgen. Tråkigt väder men min älskling och jag var ute och gick en runda i dag i alla fall. Mysigt! Annars har det mest blivit mat, jordgubbar, piano, film och loppis. Skönt att vara ledig lite. De kommande två helgerna blir det att jobba. Nu = Love Hina!


You and me,
we're in this together now.
None of them can stop us now,
we will make it through somehow.
You and me,
if the world should break in two
until the very end of me,
until the very end of you.




Milia

ja, jag har börjat blogga igen, ska försöka i alla fall.. Känns bara som att det inte finns något mer än jobb att skriva om, som inte är så kul! Jag trivs bra på mottagningen, lite trist med skrivande ibland men men.. Jag känner verkligen inte för att gå upp på avdelningen, verkar så trist lixom..

Synd att ni inte får stå i luckan, det är faktiskt ganska kul i bland! Ringde ner till akuten i går och snackade med Linda, nu känner jag att jag hellre är där än på fucking avdelningen! Hos er! = ) Ha det bra! Ring gärna så kommer jag ner! Till och med fredag sitter jag på 922 83 (min egen telefon!) Kram

2008-06-25, 20:48:06
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0