click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Påsk
2008-03-24, 22:47:51


Kom hem från Kallinge igår. Hela helgen har gått ut på att slappa, äta och spela SSX Tricky! ;) Ted och Helena var också där vilket var mycket trevligt! Det blev inte att man gjorde något speciellt. Vädret var inte så trevligt, massa snö och slask. Helena blev helt beroende av SSX Tricky så det spelade vi en hel del! Kul, men lite synd om killarna som inte fick en chans framför TV-spel. ;) I går åkte Ted och Helena hem till Örebro och vi åkte också hem. Stannade till på Eko på hemvägen där jag hittade en klocka för 50 kr! Fick till och med ett års garanti och ett extra batteri till. Billigt!

Nu ska jag krypa ner! God natt! :)





Emilia

Hihi, ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte kommit igång med pluggandet än... Får se om jag orkar ta tag i det sen! Kul att du får besök! Roligare än att plugga!
Kram = )

2008-03-25, 13:51:12
URL: http://encephalon.blogg.se
ted

ja det var kul o träffa er!:D även om du o helena bara spelade mass ssx....

vi får nog vårat snart! ^^ helena älskade det spelet.

ses, kramar=)

2008-03-26, 10:58:24




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0