click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tack!
2008-05-03, 01:15:03


Ja... nu har man blivit Kristianstadbo! ;)

I går flyttade vi alla våra saker. Fick hjälp av min familj och Tims föräldrar. Vi hade typ 10 gånger mer saker än vad jag trodde! :P Låda efter låda släpdes in i bilen för att sedan släpas ut ur bilen igen. Började klockan 10 på morgonen och var inte klara förrän sent på eftermiddagen. Var ute och åt på restaurang och en stund efter det begav flytthjälpen sig hemåt. Var uppe till 1-2 på natten och packade upp grejer.

I dag har vi varit iväg på OnOff (och fixat bredband), Jysk, Eko och Maxi. Hittade en matta till köket på Maxi och lite småsaker på Eko. Nu i kväll har jag fått in alla kläder i garderoben och vi har tittat lite på Indiana Jones som gick på femman. Är rätt trött nu. Har redan råkat sova en stund i soffan! :P

Tack så mycket
för all hjälp igår! Utan er hade det säkert tagit över en vecka att flytta! ;)




Angelica

Hur ändrar man designen på statestiken på bloggen? jag försökte kolla på www.designadinblogg.se men hittade ingenting där. Undrar om du vet?

2008-05-03, 12:05:31
URL: http://angelica.blogg.se
Milia

Jag vet hur jobbigt det är att flytta.. Men tycker det är kul att packa upp när man kommit till den nya lyan = ) Men har du internet hemma nu eller??
Kram!

2008-05-03, 18:39:52
URL: http://encephalon.blogg.se
Angelica

Låter som en underbar kväll :)
Jag har fixar lite med designen med olika koder och sånt, så jag tror jag har fått det att fungera, kolla min statestik om du tycker att den är bra?

2008-05-03, 19:28:50
URL: http://angelica.blogg.se
Linda

Very Welcome till lilla Kristianstad. Hoppas att ni kommer att trivas gott i er nya lya och med allt annat runt omkring. Vi ses på måndag.
Kramizzz

2008-05-03, 19:41:49
Åsa

Lycka till med nya lägenheten! kram Åsa

2008-05-03, 19:53:09
URL: http://kiwii-liten.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0