click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Veckoslut
2008-05-11, 20:40:30


Känns som att det är dags att uppdatera lite. Man hinner ju knappt med någonting om kvällarna nu längre. Man går hemifrån strax efter sex på morgonen och kommer hem strax efter sex på kvällen.

Det har varit skönt i helgen! Så underbart väder! Åkte till Kallinge i går och kom hem nu för en stund sedan. Har varit ute mycket, firat Tims mamma som har fyllt år, promenerat och suttit ute. I dag var vi på loppmarknad i Ronneby, alltid kul!

I fredagskväll kom Emilia och Daniel hit. Vi satt och snackade och lyssnade på musik till ett på natten. Mycket trevligt! Sen fastnade vi framför TV:n och satt där tills klockan var tre. ;)

Vad har hänt mer? Jo, enhetschefen (Helen) på Hudmottagningen ville att jag skulle komma och jobba där de två veckorna jag hade tänkt vara ledig innan jag börjar på Akuten. Så jag tackade ja till det! ;) Har fått vara med henne en del nu och hållit på med Prima Personal och Prima Tid. Har fått lägga in ledigheter och rättat flex och sånt skoj!

I fredags vann jag auktion på Tradera. Wish med The Cure på vinyl, en dubbel-LP. Fick den för utropspriset som var 49 kr. Nice!!! :D Och på tal om musik, Nine Inch Nails har släppt nytt album igen! The Slip heter det, låter sjysst!

Nu vet ni ungefär vad jag har haft för mig. ;) Hoppas ni med har haft en skön helg ni med! :)








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0