click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Passive
2008-11-02, 21:52:15


Nu var det verkligen länge sedan jag skrev! Får försöka bättra mig. Går upp 04:30 på morgonen och kommer hem 18:00 - och då är jag helt slut. Det är knappt jag orkar sitta framför datorn. Förlåt att jag inte hör av mig så ofta! Det är inte för att jag inte vill, jag är bara så trött.

Vad ska jag uppdatera er med nu då? Var på intervju för tjänsten på Hudkliniken i onsdags. I fredags fick jag veta att en annan sökande fick den som hade jobbat där innan (eftersom hon hade varit där längre tid än mig). Enhetschefen sa att jag kom tvåa av de 44 sökande, men det hjälpte ju inte så mycket. Men får försöka hitta något annat. Har i alla fall året ut, eventuellt en månad längre.

I helgen har vi varit i Sjöbo hos min familj. Var ute och åt på Rådhuskällaren vid stortoget i Malmö i går. Och i dag har Tim och jag varit på Nova och försökt hitta lite julklappar. Blev några stycken i alla fall. Var på MediaMarkt också och tittade på nya MacBooken igen. Den är så fin! :D Har faktiskt köpt en på internet och jag tror att den kommer i veckan. *hoppas hoppas*

Ska som sagt försöka bättra mig med skrivandet. Elin, min fina syster, har precis skaffat blogg (distinguish.blogg.se). Kul!

God natt! :)




Elin

Jätteroligt att du/ni kom :) Hoppas vi ses snart igen, hade varit kul att åka till Malmö och shoppat lite någon dag, när du var ledig! :) Kram till världens bästa syster :) <3

2008-11-02, 21:57:39
URL: http://distinguish.blogg.se/
Sandra

Hejsan!



Hur har du ändrat din besöksmätare man ser inte siffrorna på min tacksam för hjälp och svar!



Mvh Sandra

2008-11-04, 16:15:05
URL: http://sessan1.blogg.se/
Elin

Skulle bara säga att du stavat distinguish fel :)

2008-11-07, 20:50:19
URL: http://distinguish.blogg.se/
Elin

Det går väl visst att ändra? Om man går in på arkiv så kan man ju trycka in på alla inlägg och ändra? :)

2008-11-08, 13:28:18
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0