click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Into the void
2009-04-23, 21:53:09


Känner mig helt ledsen och slut nu. Blir inget långt inlägg i dag.

Vill bara säga att jag är så glad att jag har min och Tims familj och mina underbara vänner Sara och Pernilla!




pernilla

Som jag sa igår så kan du alltid ringa eller komma hit, dygnet runt! Finns alltid här för dig! Många Kramar

2009-04-24, 17:32:41
Annika

Emma min underbara vän! Du vet om att jag finns hos dig med, fast jag inte bor i sverige längre! Saknar dig oerhört mycket emmelanåt!



Våra flummiga samtal vi hade när vi var små!

Du får ringa mig när du vill, jag är bara en flygbiljet bort med!

2009-04-27, 08:27:17




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0