click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sister Weekend
2009-04-19, 22:55:56


Nu är helgen slut igen. Har ju haft min syster Elin här hela helgen! Det har varit roligt och mysigt! :)

I lördags var vi ute på stan och shoppade! Som vanligt kunde jag inte låta bli att handla! :P Blev en turkos jacka (låter kanske inte så fint men jag tyckte att den passade mig rätt bra) och vita träningsbyxor. Köpte även några kort med Miss Tigri-motiv, en fransk konstnär som jag upptäckte på Gallerix. Tycker att många av hennes bilder är jättefina! :)

Efter shoppingturen var vi ute en sväng och fotograferade. Det var kul men extremt kallt! Började redigera bilderna lite sen, Elin visade mig hur man gör färginställning i Photoshop (en del bilder blir faktiskt mycket finare efter färginställning). På kvällen såg vi på film, Closer. Den funkar alltid, gillar den. :)

I dag körde vi till Skopunkten och Eko. Blev lite fler vita ramar som jag tänkte ha till att rama in lite bilder jag tagit. Satt och solade lite inne i lägenheten sen och fixade middag med kyckling, ris och en sorts vitlökssås.

Kollade på "Söndagsparty..." nu i kväll på femman. Marilyn Manson var med, rätt rolig! ;) Men nu är det hög tid att sova om man ska orka upp i morgon! Hoppas ni läsare också har haft en bra helg!

Får försöka hinna lägga upp lite foton i morgon med! God natt!









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0