click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Väntar på besök
2009-04-17, 20:58:05


Fredag kväll och jag sitter ensam hemma... men inte så länge till! Snart kommer min underbara syster hit! Hon stannar hela helgen så det blir nog lite film, shopping, promenad, fotograferande och pyssel med blogg. Eller så blir det något annat! ;) Vi får se! Ska bli roligt i alla fall!

Annars har det väl inte hänt något sedan sist. Jobbade till 18:00 i dag. Får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken i kväll. :P





Annika

Ni blir bara mer o mer lika varandra! Tänk att jag känt er så länge. Elin i blöjer när vi fösta gången träffades! Ha en skön helg tjejor!

2009-04-18, 09:20:27
Emilia

Låter mysigt! Hoppas ni hade det bra! = )

2009-04-19, 10:48:47
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0