click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sleepy
2009-08-29, 18:44:15


Jag har varit konstant trött nu i närmare 2 veckor tror jag. Och nu när det är lördag och jag får sova hur länge jag vill så vaknar jag redan halv 8! Så det blev bara 5-6 timmars sömn denna natten med.

Flytten börjar närma sig. Från att ha varit superpositiv har jag nu lite blandade känslor. Känner mig inte lika glad längre, men kan ju bero lite på sömnbristen med. Antar att det kommer bli bra till slut.

I eftermiddags var jag hos Sara och Staffan en stund. Snackade, drack cider och spelade Guitar Hero. Mycket trevligt! :)

Nu måste jag nog ta itu med packningen! Känns inte som att jag kommer någonstans!








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0