click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Eventful day
2009-12-10, 22:14:48


Denna dag började med PANIK! Vaknade i morse och tyckte att det kändes som att jag hade sovit länge. Jag tittar på klockan och då är den 07:45! Hmm... skulle inte jag varit på Akuten 07:30..?! Jo!!! Måste ha råkat stänga av alarmet på något sätt. Stressade som tusan och var på jobbet 08:15, ombytt och klar. (Då hann jag ändå tvätta till håret, sätta på mascara och ta ett glas oboy!)

Hade i alla fall skrivplats i dag. Såg att gyn-mappen (min favorit) låg kvar så då tänkte jag "yes, den tar jag!". Ångrade mig sen när jag upptäckte att det var danske Frank som hade dikterat! :P Annars gick dagen rätt snabbt. Jobbade över en och en halv timme till och med, hade ju trots allt haft "sovmorgon".

Nu i kväll har jag varit ute och gått med Sara! Vet inte hur länge vi var ute, säkert en och en halv timme! Skönt var det och jag hade ju trevligt sällskap! Köpte med mig lite nuggets på vägen hem, tyckte att jag kunde vara värd det. ;)

Så nu ligger man i sängen igen. Borde väl sova, klockan ringer ju 04:30 i morgon. Ska dock snooza i en halvtimme! ;) Hoppas ni har haft en lika spännande och händelserik dag som jag! :P God natt! :)






Elin

Så det blev inte nuggets förrän idag? ;)

2009-12-11, 00:02:21
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Gott med skräpmat ibland, hehe!!

2009-12-13, 12:00:17
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0