click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Onsdagsmyskväll
2009-12-16, 22:53:46


Precis kommit hem från en kväll på Östermalm. ;) Varit hos Emilia några timmar och denna gången bjöd hon på nybakta muffins med kräm på, lite som kärleksmums. Supergott! Varje gång jag kommer har hon varit i farten och bakat något gott! ;) Som vanligt blev det även en massa snack och TV-tittande (bönderna skulle ju välja partner i dag). Tack för en trevlig kväll!

Annars har jag varit extremt trött i dag. Har mest suttit och skrivit, haft hand om larmet. Önskar att klockan var två timmar mindre, kommer vara helt slut i morgon med. Får väl lägga ifrån mig datorn nu i alla fall så jag hinner sova några timmar. :P Snart ska jag i alla fall vara långledig, 9 dagar! :D






Emilia

Hihi, skrev precis också ett inlägg!! Fjantbilderna fick vara med hehe! Lite hämnd för alla videorna på mig hehe! Nä, jag hade lagt upp dem ändå = ) Du ser söt ut trots poserna, hehe!



Du bjuder ju alltid mig på gott också ju! Kommer förresten gärna till dig i möra och kollar på Bonden, its just not the same without you..!



Ha det bra på jobbet i möra!!



Massa kramar = )

2009-12-16, 23:14:24
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0