click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Open
2009-02-02, 06:43:32


I dag börjar jag nytt jobb här i Kristianstad. Ska snart ge mig i väg. Hoppas det är okej, man vill ju inte vantrivas ett halvår framåt. Men jag har bara hört positivt om det i alla fall. Känns lyxigt att jag kommer vara hemma redan vid halv fem!

Där är folk som tränar på gymmet mittemot nu. Hur kan man träna såhär tidigt?! Där är alltid folk, sex på morgonen, tio en fredagskväll, på julafton. I kväll blir det i alla fall aerobic för mig.




Emilia

Hej! Hoppas du har haft det bra i dag på det nya jobbet! Det var en som ringde från anestesi i dag och då tänkte jag att du också var däruppe = )



Hur var det?



Kram!

2009-02-02, 19:02:05
URL: http://encephalon.blogg.se/
Britt-Helene

Hoppas att du kommer att trivas på det nya jobbet. Du slipper långa resor i alla fall. Och Leia blir glad när hon får mer sällskap. Kram:) Mamma.

2009-02-02, 19:28:30




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0