click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Örnöga
2009-02-13, 22:44:37


Fredag kväll - härligt! Jag har ju varit hemma och sjuk hela veckan men i dag har jag varit och jobbat. Slutade 13:15 så det var ju rätt lagom innan helgen! ;) Efter jag slutat gjorde jag en snabbvisit hos Christian och Pernilla. Alltid trevligt att vara hos dem! :)

I kväll har jag fixat med min gamla datorn, har i stort sett gjort den som den var när jag köpte den. Detta eftersom Helena ska köpa den av mig. Hoppas hon blir nöjd med den. Det har jag varit, fast det är ju ingen MacBook! ;)

Nu blir det nog lite film, tänkte se Eagle Eye. Det blir även glass och ostbollar! :)




Elin

Din gottegris! ;) Fast jag åt massa marabou-choklad igår så jag var nog inte värre. :) Snart ses vi!



Kram! <3

2009-02-14, 14:14:31
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0