click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Flood
2009-02-20, 17:05:05


Åh vad härligt! Fredag eftermiddag/kväll är den bästa tiden på veckan, eller hur? I dag slutade jag 13:15 så sen cyklade jag bort till gymmet och mötte Sara där. Blev lite lyft och löpband. Så nu tycker jag att jag förtjänar en avslappnande kväll med något gott att äta! :)

Medan jag var iväg hade vi haft översvämning i badrummet! Som tur var var Tim hemma så han märkte att det läckte vatten från handfatet och sen att där var mycket vatten under badkaret. Så han fick stå och moppa hela tiden så att det inte skulle komma ovanför tröskeln. Han ringde till hyresvärden så det kom hit två killar och sög ut allt vatten. Det tog tid men det verkar vara okej nu. Men det är något fel med värmen också! Det är jättekallt här och elementen funkar bara lite då och då. Man får sitta med tröjor, morgonrock och filt, och just nu har vi cirka 40 värmeljus på bordet! (Ändå är det kallt!)

Nu ska vi iväg och se om vi hittar någon film att hyra (I'm a Cyborg but That's OK?). Tänkte även ta med lite sushi hem från Ko-San. Tror det blir en mysig kväll! :)





Elin

Hihi vad duktig du är med träningen! :)



Läskigt med översvämning! :S Ha så kul du också ikväll! Kramar! <3

2009-02-20, 18:28:47
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Jobbigt när saker inte fungerar, har en lång lista från vår lägenhet..



Vad mysigt det låter. Är sushin god från Ko-San, handlar ju där ofta men har aldrig provat deras sushi?



Kram

2009-02-21, 09:43:58
URL: http://encephalon.blogg.se/
CARRO - ThinkPink ♥

Ha en trevlig kväll! :)

2009-02-21, 21:50:55
URL: http://thinkpinks.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0