click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Duktig
2009-01-21, 20:59:51


Kom hem från Friskis för en liten stund sedan. Har varit på styrketräning för första gången! ;) Var där med Sara så hon visade mig lite eftersom hon gått innan. Det var rätt kul. (Ska försöka få med mig Tim dit någon gång sen.)

Det är lite jobbigt att ge sig iväg på kvällen, men det är skönt när man väl är där. Tycker att det är rätt avkopplande. Och det känns så skönt när man kommer hem med, man är mycket piggare än om man bara hade lagt sig i soffan direkt.




Elin

Oh vad roligt att du varit på styrketräning! Jag tyckte det var tråkigt förr men nu är jag inne i en period där jag tycker att det typ är det roligaste. Man märker så snabbt att man blir mycket starkare! :) Synd vi inte kan träna ihop!



Kramar! <3

2009-01-21, 22:58:09
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Ja, du är verkligen duktig! Med tanke på de tider du jobbar..



Jo jag tänkte på när vi ska träffas, denna helg ska vi ju hem till Öland och fira min födelsedag = ) Men nästa vecka är jag ledig mycket, och på helgen jobbar jag bara lördag 16-00:30.



Ha det bra! Kram

2009-01-22, 11:39:57
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hej! Ja, jag såg du hade ringt men jag var som sagt på jobbet till halv ett, kanske lite för sent flr att ringa tillbaka = ) Fast ni brukar ju vara uppe ganska sent! Men det låter du föreslog låter bra! Vi hörs mer i veckan då = )



Kram!

2009-01-24, 11:26:55
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0