click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Mysig helg
2009-06-30, 08:49:22


I helgen var Tim och jag iväg och firade vår 4-årsdag (27 juni). Åkte ut till ett ställe vid havet i Blekinge och fikade. Sen var vi på restaurang i Ronneby. Jag fick The Sims 3 av Tim och han fick en bok om Japan och en scrapbook med bilder på oss. Det var verkligen en underbar dag!

Sen på söndagen åkte vi till Millegarne och badade i havet. Lite blåsigt men det var kul ändå.

Nu ska jag se om jag kan få in en helvild katt i buren! Tänkte hälsa på familjen lite. :)










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0