click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Bored
2009-06-01, 09:48:37


Har tänkt blogga rätt länge nu men som vanligt har det inte blivit av. Så mycket annat man vill hinna med att göra! Nu sitter jag på jobbet i receptionen. Väldigt lugnt just nu så jag har faktiskt ingenting att göra för tillfället. Därför passar jag på att skriva.

Helgen var jättemysig! Var hemma hos familjen och vi var iväg på IKEA och lite andra affärer. Hälsade på morfar också. Blev en hel del fika och god mat. Tidigt i söndags sa vi hej då till Elin som skulle åka iväg till Rhodos en vecka. Lyxigt! Man hade ju inte tackat nej till att åka dit själv, men nästa år kommer det bli stort med Japanresa! Längtar till vi ska åka dit! Tror det blir tre veckor på hösten. Önskar att det var denna hösten. ;)

Är extremt trött på jobbet nu. Man får väl börja räkna ner till semestern. 25 dagar kvar. Jag vill göra något, resa, flytta, byta jobb.

Ska gå och fika nu. Sen kanske här är något att göra.




Emilia

Hej!



Jag har inte heller riktigt kommit till skott för att blogga förräns i dag, på över en vecka!



Vad kul och häftigt med Japanresa! Då får du kanske lära dig lite japanska istället nu då, hehe!



Jag har faktiskt några utlandsresor på gång redan denna sommar, men får hålla mig inom Europas gränser nu ett tag efter NY. Om Daniel får semester samtidigt som jag så åker vi nog antingen till Italien eller Spanien och sedan blir det kanske London med en kompis = ) Så det ser jag fram emot!



Usch, i dag ska jag jobba till halv ett.. Det ser jag inte fram emot!



Ha det bra sålänge! Kram

2009-06-01, 11:29:13
URL: http://encephalon.blogg.se/
Moonzanna

ja det tycker jag verkligen att du ska göra ! Den va supergod och verkligen en sommarkänsla i munnen =)

2009-06-01, 12:43:26
URL: http://moonzanna.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0