click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



A Stroke of Luck
2009-03-20, 18:21:37


Ännu en fredag är här! :)

Denna veckan har varit fullbokad! Har hunnit med jobb, tre träningspass (styrketräning, afrodans och step) och en teckenspråkslektion.

I dag slutade jag tidigt så jag tog bussen till Sjöbo där min fina syster hämtade mig! Tänkte stanna här hela helgen. I kväll blir det film och chokladtårta som Elin bakat och i morgon ska vi till Malmö och kolla in det nya köpcentrat Entré! Blir kul!

Har fastnat helt för en låt nu, A Stroke of Luck med Garbage. Lyssnade lite på dem för några år sedan, och nu efter jag fick veta att det är sångerskan från Garbage som är med i Sarah Conor Cronicles började jag lyssna lite igen.

Nu väntar en god middag! :)




Emilia

Hoppas ni hade det bra i Malmö, alltid kul med shopping, hehe!



Kram

2009-03-23, 11:49:39
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Jag smakade lite B&J i söndags, men jag tyckte inte den var jättegod, smakade inte så mycket hallon! Din favorit är säkert godiare, fossil fuel eller vad den nu heter. ;)



2009-03-25, 17:05:15
URL: http://distinguish.blogg




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0