click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Changeling
2009-03-31, 22:06:15


Vad dagarna går snabbt nuförtiden! Jag tycker att det är ännu värre än vanligt! I morgon är det onsdag igen och halvvägs till helgen.

I lördagskväll var ju Sara här. Gick ut en sväng när det var Earth Hour, märkte dock ingen skillnad jämfört med vanligt, men jag hade släckt ner lägenheten i alla fall! Sen såg vi på Changeling. Den var rätt bra och det var trevligt att ha Sara här. :) I söndags gjorde jag ingenting. Lyckades att pricka in en promenad precis när det haglade och regnade bara. :P

I kväll har jag varit på afrodans - det var svettigt värre! Så nu efteråt känns det rätt skönt.

Hoppas ni har haft en skön kväll med kära läsare. God natt! :)




Elin

Skoj med afrodans! Hade velat testa gå och träna med dig på friskis någon gång, kul att se hur det är jämfört med Sjöbo fitness. :) Kramis!

2009-03-31, 23:24:57
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0