click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Melodifestivalen 2009
2009-03-14, 23:20:46


Då var Melodifestivalen 2009 över! Jag tyckte inte att rätt låt vann! Jag hejade på Emilia men jag hade räknat ut redan innan att hon inte skulle vinna. Tyckte att den grekiska Alla var bra (men jag tycker inte att en grekisk låt hör hemma i Sveriges melodifestival). Annars var Sarah Dawn Finer rätt bra och Alcazars låt skulle det nog kunna gå bra för. Men men. Vad tyckte ni då om vinnarlåten och festivalen i övrigt?





Elin

Tyckte inte heller rätt låt vann, hejade också på Emilia ju, men men, det är alltid såna konstiga låtar som vinner! :P

2009-03-15, 13:39:23
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Jag gillade inte heller låten som vann, men jag gillade väl ingen av de andra heller, hehe. Jag såg inte finalen så jag vet inte riktigt alla som var med på slutet och tävlade.



Jo, på torsdag jobbar jag dag så vi kanske kan luncha då?! Har varit mycket ledig nu, så skönt!



Ha det bra! Kram

2009-03-15, 20:00:52
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0