click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Efter regn...
2009-05-12, 23:30:07


...kommer sol?

Jag hade inte kunnat ana att det skulle vända så snabbt. Plötsligt känns alls mycket bättre. Bättre än vad det gjort på länge! Hoppas att det förblir så här. Det vill jag verkligen!

I dag har jag varit på informationsmöte om ögonlaserbehandling. Jag vill göra det men det kostar ju mycket pengar (runt 25-35 000 kr) och det känns lite läskigt. Det finns ju lite olika sorters laser (LASIK och LASEK till exempel) beroende på vilket synfel man har och hur ens ögon är. Undrar vilken sort som hade passat mig. Får se när jag gör det. Någon dag så! :)

När jag kom hem började jag göra fint på balkongen. Torkade av allt och försökte få den lite trevligare. Är ju inte världens bästa läge men kunde varit mysigt att sitta där ibland ändå. Sen blev det att jag röjde i alla badrumsskåp och sen garderoben. Ville nästan börja på klädkammaren med men tyckte att klockan var lite för mycket för det. ;)

Nu borde jag nog gå och lägga mig. Som tur är börjar jag inte förrän klockan 9 i morgon. God natt!





Emilia

Hej Emma! Vad kul med ett positivt inlägg från dig! Skönt att du mår bättre = ) Kram

2009-05-13, 11:43:16
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Så skönt att det börjar vända! :) Och det där med ögonlaserbehandling verkar ju bra ändå, hade väl varit skönt att slippa behöva tänka på glasögon och linser hela tiden! :) Det kostar ju det också!



Kram till världens bästa storasyster! <3

2009-05-13, 11:56:07
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0