click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Quite a mess...
2009-05-14, 22:27:23


Suck... nu är klockan mycket igen! Var duktig och somnade strax efter 21 i går och hade tänkt göra likadant i dag för att inte vara allt för trött i morgon när det är fredag! Men jag satte igång och röjde i klädkammaren och tiden bara försvann. Höll nog på i en och en halv timme, ändå känns det mest som att jag tog ut alla saker och sedan satte tillbaka dem igen. :P Det är svårt, har en hel del grejer som ska slängas och det kan man ju inte göra nu på en gång. Sen blir det att de står kvar där hur länge som helst. Och så är där en del grejer som jag vill slänga men det känns synd. Men om jag hade slängt dem hade jag säkert inte saknat dem en sekund! Nåja, lite bättre ordning blev det i alla fall.

Nu ska jag bara ringa älsklingen, sen ska jag blunda direkt! Underbart med fredag i morgon i alla fall! :D




Emilia

Hihi, jag känner igen det där. Man har så mycket i garderoben som man inte skulle sakna om man slängde det, men ändå gör man det inte! hehe! Ha det så bra i helgen = ) Kram!

2009-05-15, 12:50:43
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Du ärver för mycket ;) Hihi

2009-05-15, 23:59:25
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0