click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ensamheten
2009-11-29, 22:18:29


I helgen har jag varit hos min underbara familj! ♥

I fredags hade mamma och jag kvällen för oss själva, de andra var iväg på annat. Så då blev det smörgåstårta, julmust, choklad och mys framför TV:n! Sen var vi iväg och letade julklappar och fikade hos min morfar i lördags. På kvällen var jag i Staffanstorp och hälsade på Nina, Johan och Emma och sedan Tim. I dag har det inte hänt så mycket. Försökte återlära mig Månskenssonaten på piano. Man glömmer ju när man inte spelat på länge! :/ Men lyckades spela lite mer än 3 sidor av 4 så man ska nog kunna spela den flytande igen. Nu är jag hemma och ligger i min sköna säng. :)

And all that could have been. Jag är alltid så entusiastisk i början när jag ska lära mig något nytt, men sen dör det liksom ut. Det känns så tråkigt! Piano, fiol, sång, musikteori, japanska, teckenspråk... tänk om jag hade fortsatt, då hade jag ju varit så mycket bättre på det i dag! Nu har jag ju glömt det mesta i stället. Känns lite misslyckat. Så funderar jag på att börja med något igen men det känns sorgligt när man har blivit så mycket sämre. :P Och så känns det väl lite för mycket med allt jag vill lära mig. Hade velat fortsätta med musiken på något sätt. :/



Ensamheten, ensamheten
Hårt mot hårt mot ensamheten




Emilia

Mysigt att vara med familjen! Jag njuter i alla fall hemma nu = )



Vet vad du menar med allt man vill lära sig. Tiden bara försvinner och inget vettigt gör man = /



Blir det ngt på lördag??



Kram!!

2009-12-01, 20:27:44
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Ok! Kul med fest!



Ja, jag köpte allt på bilderna, förutom de röda lyktorna, de förgyller bara kollaget med lite rött, hihi!



Kram!!

2009-12-02, 15:27:33
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0