click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



New haircut
2009-11-05, 16:04:28


I dag var jag extremt trött när jag vaknade! Ville bara ligga kvar i sängen och lyssna på regnet. 06:45 var jag i alla fall på jobbet, och sen gick det hur snabbt som helst till klockan blev 11:45, då jag slutade! :)

Eftermiddagen har spenderats på stan! Var och klippte mig först, resultatet kan ni se här nedan! (Ser kanske lite lustig ut på översta bilden, men ja, whatever! :P) Det blev kanske inte så jättestor skillnad men lite uppklippt och så. Klippte bara topparna denna gången, sist blev det ju så himla kort! Men nu känns det bra! Annars hittade jag inget kul på stan direkt. Köpte bara någon småsak som jag ska skicka till Emma (Tims systerdotter) när hon fyller 5 år om ett par veckor. :)

Nej, nu ska jag hämta ner tvätten och sen blir det fiskgratäng! Och efter det ska jag gå bort till Emilia. Tror vi ska kolla på Unga Mödrar (eller Unga Idioter som man också skulle kunna kalla det). :P






Vad tycks? ;)




Emilia

Men du blev ju såå fin och snajsig!! Det var kul att ha dig här förresten! Ha det bra nu ikväll! Kram = )

2009-11-06, 18:39:37
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Åh GUD vad snyggt! :)

2009-11-06, 18:45:40
URL: http://distinguish.blogg.se/
Sara

Fin frisyr :D.

Unga idioter håller jag med om :p

2009-11-07, 09:28:23




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0