click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



No daylight
2009-11-11, 22:22:46


Jag skulle ju inte alls blogga nu, jag skulle sova, men ja, bara kort. :P

Vad mörkt det har blivit nu; Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem från jobbet. Rätt trist. Fast liiite mysigt med, speciellt när man sitter inne och och pysslar och det är helt svart ute, och gärna lite regn med. :)

Lång arbetsdag i dag, 06:45 till 18:00. Men det kändes helt okej. Vi var bara tre stycken på Dagoperation vilket jag tycker är väldigt skönt! Det är så lugnt (även om man har mer att göra än när man är full styrka). Alltid trevligt att jobba med Erica med, det är ju ett stort plus bara det! Och det sista (men inte minsta) pluset är att man slipper den jäkla radion med Rix från morgon till kväll! :P

För övrigt känner jag mig rätt glad! :D

Men okej, nu = sova! ;) God natt alla!






Kalle

Du skriver bra,är givet o läsa din blogg näst intill var dag,beroende nu ;) vissa dar känner man samma som du skriver...Hoppas du har haft en bra dag...

2009-11-12, 10:28:30
Emilia

Hehe, kan vara drygt att bli tvingad att lyssna på Rix fm hela dagen lång! = )



Usch, vilken lång dag! Fattar inte hur du orkar!



Kram

2009-11-12, 16:17:22
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hehe, ok! Vilket sammanträffande! Du har visst en vana att lämna två stycken meddelanden = )



Kramis!! = )

2009-11-15, 22:04:13
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0