click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



And Wednesday too
2009-10-28, 22:13:41


Helgen börjar närma sig med stora steg! I dag skulle jag ju varit på Dagoperation men eftersom Birgitta på IVA var sjuk fick jag ta hand om IVA. Man är ju ensam där inne och jag känner mig inte så hemma där än, men det gick bra! I morgon börjar jag på Akuten 06:45 och sen ska jag upp på Dagoperation 15:15 och jobba där till 18:00. (Hon som skulle jobbat till 18:00 är sjukskriven.) Blir en lång dag, men kan vara bra med lite extra plus på flexen/kompen. Ska ju åka till Göteborg om några veckor och då tänkte jag använda den tiden i stället för semester. :)

När jag kom hem i dag fixade jag först ihop lite Pasta Carbonara. Jag har verkligen noll fantasi och noll lust att stå och laga mat! Antingen blir det pasta och bacon eller pasta och korv. :P Och till jobbet är det nästan rutin att ha med sig paj. ;) Well well, när jag tröttnar får jag väl börja fundera ut något annat. :P

Efter det kom i alla fall Sara hit och vi begav oss ut på promenad. Gick i 1,5 timme, tror det blev ungefär 7,5 km. Sen var det skönt att sitta och slappa i soffan en stund. Slötittade på Bonde Söker Fru.

Nej, bäst jag sover nu så jag orkar med 11 timmar och 15 minuter på jobbet i morgon! God natt alla! :)




Emilia

Jaha, ok! Därför ska du jobba så länge, undrade över det på FB!! Vad ska du göra i Götet??



Ses snart!! Jag kommer vid 14!! Kram = )

2009-10-29, 10:53:52
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0