click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



It's Friday I'm in love
2009-10-30, 22:58:25


Lovely Friday! :)

I dag har jag jobbat på Akuten. Emilia och jag satt i eget rum och skrev. Det var rätt kul, hann ju med lite snack mellan anteckningarna. ;) Dock var det många utländska läkare som hade dikterat och det är så svårt att fatta vad de säger! Men men. Flexade hem mig lite mer än två timmar tidigare vilket var riktigt nice! Tog bussen hem till föräldrar och syster 14:35.

Så nu har man fått god middag och sen har det mest blivit slappande i soffan här. :P Precis sett på Idol. Äntligen åkte Erika ut! Det var på tiden! :D Hoppas Rabih åker ut nästa gång. Sen blir det lite svårare. Men hejar fortfarande på Mariette. Annars är Calle och Tove helt okej.




Emilia

Hej!!



Hihi, ja, det var kul att du och jag fick eget rum! det borde vara så varje dag, men då hade det kanske inte blivit mycket gjort!



Ha det bra i söder i helgen!!



Kram

2009-10-31, 20:38:56
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0