click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Taking Pictures
2009-10-18, 22:14:02


Söndag kväll igen. Dock har jag inte riktigt lika mycket söndagsångest i dag som förra söndagen. Denna veckan är det Akuten 3 dagar och så slutar jag tidigt på fredag. Alltid något.

I torsdags fyllde pappa år så i helgen har jag varit i Sjöbo och firat honom! Har hunnit med att spela lite piano med. Försökte spela Ghosts 36 med Nine Inch Nails, den är ju såå underbar! Bara slutet jag inte kom fram riktigt till hur det skulle vara. I dag var Elin och jag ute en sväng och fotograferade. Det är alltid kul! :)

Det är väl dags att sova igen. God natt alla! :)






Emilia

Mysigt! Vi var också ute en sväng innan som sagt! Jag börjar jobba vid 2 i möra så jag antar vi ses då!! Kram

2009-10-18, 23:38:10
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0