click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Thursday I don't care about you
2009-10-29, 21:03:06


Torsdagen avklarad! Skönt att vara hemma efter 11 timmar och 15 minuter på jobbet. Har dessutom hunnit med två maskiner tvätt i kväll. I morgon ska jag i alla fall försöka flexa så jag kommer hem några timmar tidigare. :)

Hoppas jag får sova i fred denna natten! :P I natt ringde Philip klockan 2:15; Då stod han och hans kompisar nedanför och ville att jag skulle bjuda upp dem! Sick!! Skulle liksom upp klockan 5 och jobba - nooo way!

Nu väntar jag mest på ett samtal. :) Sen ska jag sova! Fredag i morgon! :D








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0