click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Flytten avklarad
2009-09-06, 04:21:24


Yes, nu har jag flyttat! Fick ju nycklarna i måndags men började flytta på riktigt i tisdags. Det tog hela dagen, ändå har jag inte fått med mig riktigt allt än. ;) Känns som att jag börjar få lite ordning nu i alla fall. I dag har familjen varit här och hjälpt mig med att få upp lite gardiner och tavlor, tyckte det blev riktigt fint! Känns lite mer hemtrevligt nu. :)

Min syster stannade kvar här sen. Vi hade funderat på om vi skulle gå ut i kväll eller inte men bestämde oss för att stanna hemma och slappa bara. Men sen ringde Philip (som bodde här innan) och då stod han utanför. Så han och några kompisar kom upp och kollade lägenheten. De skulle vidare ut sen så jag och Elin ångrade oss och fixade till oss för en utekväll i alla fall. Gick till Class, nära och bra! Blev en drink och lite dans. :)

Det är väl dags att sova nu. Tror inte att jag ställer klockan i morgon. ;)

Slutligen vill jag bara säga att jag har världens bästa föräldrar och världens finaste syster! ♥♥♥





Elin

Och jag har världens finaste storasyster. ;) <3

2009-09-11, 12:33:44
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0