click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Weekend away
2009-09-13, 21:54:38


Nu är jag hemma igen efter en helg i Sjöbo, Malmö, Staffanstorp och Klamby! :)

I går blev det en shoppingrunda på Burlöv Center. Köpte ett skärp, en lila mysig tröja, örhängen, dukar och ett PS2-spel, Final Fantasy X. I dag fick jag träffa mitt kusinbarn Sofia som är knappt 3 veckor gammal. Såå liten! Sen körde jag till Nina, Johan och Emma och var där i några timmar. Vi fikade, bakade plommonpaj och virkade mormorsrutor. Det var mysigt. Nina är alltid så snäll och fin!

Tog bussen hem från Hörby i kväll vid 20:00. Det är så skönt att åka buss. Kan nästan sakna det ibland. Det är speciellt mysigt på kvällen när det är mörkt och man är lite trött. Tycker att det är så avkopplande. ;)

Jag håller på med ny design till bloggen nu. Det är en del att fixa med men så fort den är klar kommer den upp! :)

Antar att jag borde sova. Ska ju upp klockan 5 i morgon. God natt!




Elin

Ska bli spännande att se nya designen helt klar. :D Kramis

2009-09-13, 22:07:03
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0