click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Anniversary Song
2010-04-16, 18:18:08


Femte dagen med feber. Kände mig rätt bra i går kväll så jag var inställd på att jobba i dag, men i morse när jag vaknade hade jag nästan 39 graders feber och dunkande huvudvärk. Så i dag har jag i stället varit på vårdcentralen. De tog Strep-A och CRP men det var negativt. Så jag skulle avvakta över helgen. Känner mig lite bättre just nu.

Sara var på stan när jag kom från vårdcentralen så jag träffade henne en liten stund. Vilket härligt väder! Fikade med bulle och färskpressad apelsinjuice! :)

Lyssnar på Eva Cassidy, vilken röst! Hon var en fantastisk sångerska!!!

Nu får det bli middag, sen duschen! (Håller på att stekas i min lägenhet, extremt varmt! Ändå är det bara april än!) Om en stund kommer Sara hit. Vi ska gå bort till Marie lite senare, hon har tjejfest i kväll. För mig får det bli mest att sitta och slappa känner jag, men det kan ju vara trevligt i alla fall! :)


Jag till vänster och sötaste systern till höger
(skannade in lite gamla bilder i går)





Elin

Hihi så söta bilder! :P <3

2010-04-16, 23:11:57
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Hehe, söta bilder!! Men att du blev så sjuk lilla du!! Du får krya på dig och hoppas det blir bättre!



Kramar!!

2010-04-17, 16:44:59
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0