click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



New Model No. 15
2010-04-19, 18:27:47


Ett inlägg om helgen som har spenderats i Malmö! :)

I lördags tog Sara och jag tåget till Malmö. Åkte bort till Turning Torso och The Studio. Fick inbjudan dit av Tims syster som varit där, så tänkte att man kunde testa det. Det kostar ju inget att bli sminkad och fotograferad, men om man vill köpa bilderna sen så är de ganska dyra. Känns som att alla åker dit, överallt på Facebook ser man bilderna med guldig tapet i bakgrunden och bilderna med spegeln. Så jag tänkte att jag i så fall skulle ha någon bild där man inte ser direkt att den kommer därifrån, fast det blev ändå en med den guldiga tapeten. :P

Vi blev sminkade först, sedan fotograferades vi med tre olika outfits och till sist fick vi då se bilderna och välja ut vilka vi ville ha. Saras bilder blev jättefina så hon köpte elva stycken. Jag blev inte särskilt nöjd med mina bilder men köpte ändå två. Det hela tog väl ungefär 3 timmar. Ni får se bilderna i morgon! ;)



Efter besöket där tog Sara tåget hem och jag tog en stadsbuss bort till Per. Vi gick ut och åt pizza och sedan var jag helt slut och somnade på hans soffa. :P Strax efter 20.00 gick vi bort till Pers kompis Lydia. Hennes pojkvän Mathias och hans kompis Andy var också där. Lite senare kom även en annan kille som hette Simon och en kompis till Lydia som också hette Lydia. :P Det var väldigt trevligt! Lydia verkade jättego och det var kul att vara där. :)



I går gick vi genom några gränder i Kirseberg, riktigt fina och mysiga. Var inne på ett väldigt stort ställe med massor av växter från olika delar av världen, Oasen. Därefter blev det stadsbussen bort till IKEA. Var där ett par timmar och sedan åkte vi tillbaka igen. Jag packade ihop mina grejer och tog sedan bussen hem vid 18.10.

Det var en rolig helg men hade egentligen behövt lite mer vila. Febern har försvunnit men har lite ont i halsen nu i stället och ont i huvudet i stort sett hela tiden. Gick hem två timmar tidigare från jobbet i dag och somnade på soffan i en och en halv timme. Nu blir det fiskgratäng och snart film, Paranormal Activity.






Sara

Var är bilderna på dig då? :p

2010-04-19, 19:18:28
Elin

Så fin du är! :) Ska bli roligt att se bilderna du köpte! <3

2010-04-19, 21:18:16
URL: http://distinguish.blogg.se/
Per

Man kunde gjort en till blogg om allt vi också gjorde som du inte nämnde här, men bildkollaget var outstanding som vanligt (även om bara mitt högra öra fick vara med) ^^



Hur var filmen då? Kunde du somna efteråt? :)

2010-04-19, 23:02:26
Emilia

Vilken nice helg! Du har hunnit med mycket! Vill gärna se bilderna på dig!!



Hoppas du har det bra! Ses ju i möra = D Cant wait.



Kramar!

2010-04-20, 10:32:25
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Men gud, körtelfeber! Vet i fasen om jag vågar komma till dig nu hehe. Jag har aldrig haft det..



Jag jobbar nu, 16 - 00:30... BLÄ!



Kram

2010-04-20, 21:46:04
URL: http://encephalon.blogg.se/
lydia

Haha aww =)

2010-04-21, 20:28:32
URL: http://magnapop.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0