click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Beautiful Day
2010-04-11, 21:05:59


I dag när jag vaknade var jag inte så pigg direkt. Det kändes ganska deppigt att vakna upp ensam till en tråkig söndag efter gårdagens festligheter. Den vanliga söndagsångesten och inte ens några roliga planer för dagen. Dock blev det ändring på detta när Emilia kom hit vid 15-tiden! Vi tänkte börja med en promenad och när vi kom ut möttes vi av solsken och värme! Riktigt underbart var det och emellanåt var det nästan så varmt att man kunde gå bara i linne! Vi gick bort mot Långebro och där satte vi oss utanför McDonalds med Coca Cola och vars en glass. :)



Sedan begav vi oss hemåt igen. Kollade igenom alla crazy bilder och videoinspelningar från i går (blev några hundra stycken!) och hade rätt kul åt det! :P Efter det öppnade vi upp dörrarna till min franska balkong och satte oss där med saft, godis och musik och spelade 10 000. Riktigt underbart! Detta har lugnt varit en av de bästa dagarna i år so far! :)


Emilia ville tvunget att jag skulle lägga upp bilden på flugan som försökte bosätta sig i mitt hår :P




Emilia

Hehe, flugan!!! Det var så kul!! :D



Det var verkligen en bra dag! Så skönt med värme finally!



Kramen!!

2010-04-11, 21:24:11
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Så mysigt det ser ut! :) KRAM! <3

2010-04-11, 23:53:09
URL: http://distinguish.blogg.se/
Elin

Hihi kul att läsa din kommentar om vad du gillar i en blogg! ;)



Och ja det var synd att hon åkte ut, tyckte hon andra kunde åka, hon är så konstig!



Krya på dig!!! Massa kramar! <3

2010-04-13, 15:22:11
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0