click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Dark Water
2010-04-13, 21:19:25


Har inte så mycket nytt att berätta egentligen. I går hade jag och Emilia TV-kväll med Top Model och Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami var lika härlig som vanligt! :D Dock tyckte jag att det var helt fel som åkte ut från Top Model. Courtney var ju typ den sötaste och hade mest utstrålning av alla! Dåligt.

I dag har jag känt mig febrig och konstig i kroppen. Det började lite redan i går. Skumt. Gick hem en liten stund tidigare från jobbet i dag så jag hann sova i soffan några minuter innan jag skulle iväg på japanskakursen.

Känns som att det går ganska snabbt framåt med japanskan på lektionerna. Mycket nytt hela tiden. Får väl försöka hinna öva lite mer hemma. Man blir rätt trött i huvudet. Hon skriver nästan bara på hiragana nu med, och jag är inte såå snabb på att läsa det så det krävs en del koncentration! ;)

För övrigt fick jag hem ett paket med filmer i dag! Det var egentligen mest Dark Water som jag tänkte köpa men hittade några till som jag ville ha. ;) Två koreanska, en japansk, en amerikansk och en svensk. :)

Nu ska jag sova!! God natt på er! :)





Elin

Undrar hur mycket dom andra hänger med på japanskan om inte du gör det, du kan ju supermycket!! :)



Hoppas verkligen du mår bättre till helgen, hade varit mysigt att komma till dig!



Har du fått dina foton som du framkallat än? Borde dom inte komma snart? :)



KRAMKRAM! <3

2010-04-13, 21:50:51
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Hehe, ja Maria var rolig! Hehe! Och fy för Tyra!!!



Kul med lite nya filmer! Jag är ju som sagt ledig, snart är det Hem till gården hehe!



Hoppas du har det nice på jobbet!



Kram!! = )

2010-04-14, 11:38:20
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0