click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Haze
2010-04-26, 23:38:54


Den senaste tiden har det känts lite som att man har gått i en dimma. Mycket halsont och trötthet. Kanske har varit lite nerdrogad av Tramadolen med. ;) Men i dag har det faktiskt känts lite bättre. Lyckats hålla mig vaken i stort sett hela dagen och halsen är lite mindre svullen, så det börjar väl gå åt rätt håll! :)

Lydia hade fyllt i några listor och lagt upp på sin blogg så jag blev sugen på att göra det jag med. ;) Det är så kul med listor och sånt, gillar att fylla i. ;)


10 FAVORITER

Färg: Lila
Mat: Fiskgratäng
Band: Nine Inch Nails
Film: Closer
Bok: Ondskans Tid (Chanrithy Him)
Sport: Dans eller basket
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Dialekt: Göteborgska
Tid på dygnet: Kväll

9 ÄR DU
Singel: Ja
Lycklig: Delvis
Kär: Nej
Trött: Oftast
Intressant: Hoppas det
Smart: Någorlunda
Pratglad: Ibland
Lätt uttråkad: Ja
Pålitlig: Ja

8 VAL
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår
Katt eller hund: Katt
TV eller internet: Internet
Coca Cola eller Pepsi: Coca Cola
Pengar eller lycka: Lycka
Förrätt eller efterrätt: Efterrätt
Utekväll eller romantisk hemmakväll: Romantisk hemmakväll

7 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Mest bara trött
Kläder: Lila mysbyxor och svart linne
Nagellack: Genomskinligt
Omgivning: Föräldrar, syster och katt
Skrivbordsbild på datorn: Tokyo
Bästa sak: Min MacBook
Irritationsobjekt: Min svullna och onda hals

6 SENASTE
Telefonsamtal: Vårdcentralen
SMS: Emilia
Mat: Mjuk pepparkaka
Dryck: Vatten
TV-program: Svenska Hollywoodfruar
Spelade låt: The Water Is Wide (Eva Cassidy)

5 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Varit med på TV: Nej
Ätit sushi: Ja
Stått på scen: Ja
Blivit dumpad: Ja

4 FÖRSTA

Bästa vän: Annika
Kyss: Jim  
CD-skiva: Dangerous (Michael Jackson)
DVD-film: Big Fish

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Sara och Emilia
Du tycker om: Många! ♥
Du inte gillar: Några




Emilia

Åhh, vännen!! Fick jag vara med på några hörn där = )

Hoppas du mår bättre i dag också!! Och hoppas att du är frisk tills på måndag så vi kan kolla på SH tillsammans för då är jag ledig = )



Massa kramar!!

2010-04-27, 10:38:25
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Jaha, tråkigt = ( Hoppas det blir bättre snart igen!



D och jag har varit och ätit sushi på Ko San, gott faktiskt!! Sedan var jag på stan och handlade... sånt som jag inte behöver, typ 4 toppar hihi!!



Kramar!!!

2010-04-27, 15:35:43
URL: http://encephalon.blogg.se/
lydia

Oj Fiskgratäng! de är inte många som har den rätten som sin favorit :P

2010-04-27, 17:51:08
URL: http://magnapop.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0