click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Improvement
2010-04-28, 23:13:52


Just nu är jag faktiskt bättre än vad jag varit på över en vecka. Har i och för sig sovit halva dagen i dag men halsen är bättre. Det gör lite mindre ont och jag har kunnat äta lite mer. Har känt mig rätt off på sistone. För två veckor sedan hade jag ju bara lite feber och var trött, sen bara detta...

Har blivit en del Top Model nu när jag varit hemma. Reprisen av säsong 11 går ju på eftermiddagarna. Jag skulle också vilja bli fotograferad på såna roliga platser och med såna fräcka bakgrunder! Hade velat lära mig sånt som de får lära sig, mest för skojs skull. Gillar att vara både bakom och framför kameran, även om jag inte har så mycket kunskap och är dålig på att posa! ;) I'd like to improve!

För övrigt vill jag träffa mina fina vänner nu, ha filmkvällar, fest, dress up, gå på shoppingrunda, promenera i Malmö, fotografera, träffa människor och vara ute i vårvädret! :)






Emilia

Hehe!! Vi vill träffa dig också! (eller jag talar ju för mig själv nu men jag tror att de håller med) Haha!!



Kul att du mår bättre! Jag kunde inte svara på ditt sms i går! Mitt SIM-kort funkar inte så jag väntar på ett nytt, jättekul.. Så jag har ingen telefon!



Massa kramar!!

2010-04-29, 20:30:31
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0