click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



5th Avenue Bar
2010-12-12, 00:08:16


Det var länge sedan sängen var så skön (på kvällen) som den är nu! Var på fest i Hässleholm, sen fick jag vänta på ett försenat tåg i en halvtimme och när jag klev av var det värsta snöovädret. Såå trött och genomfrusen. Men nu ligger jag i alla fall i sängen med täcke, filt och morgonrock + datorn som värmer. ;)

I går efter jobbet var Marie och jag och tränade. Tredje gången för mig denna veckan, känner mig så duktig! ;) Sen var det bara hem och göra sig i ordning för klockan 19.00 skulle jag få besök. Det blev en mycket trevlig kväll med pizza, Idol, TV-spel, glögg och massa prat. :)

I dag tog jag en liten sväng på stan igen. Det blev lite fler kläder till mig som vanligt. :P Och så fick jag köpt några små julklappar till. Sen körde Caroline och jag bort till Sara en liten stund. Nu lär man ju inte se henne på ett tag, april nästa gång kanske. Konstigt!

Nu orkar jag inte hålla mig vaken längre. Natti natti! :)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0