click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Du är mitt ljus...
2010-12-29, 23:10:35


Jag måste bara skriva ett sånt här tacksamhetsinlägg igen. ;)

Jag har de finaste föräldrar man kan tänka sig, världens bästa syster, underbara vänner och supertrevliga arbetskamrater! Dessutom har jag en utbildning, ett jobb där jag trivs väldigt bra och en fin lägenhet. Och jag är glad för att jag är jag. Kan det bli bättre?! Man borde tänka på allt fint man har i stället för att tänka på sånt man inte har. Sen att ha drömmar och mål utöver det är väl inte fel. Men jag är så glad för alla fina människor jag har omkring mig! ♥

I kväll var Emilia här. Vi bytte julklappar lite såhär i efterhand och jag fick ett så fint kort med ett presentkort i på H&M och ett jättesött ljus med texten "Du är mitt ljus i mörkret" på. Blev jätteglad! Emilia - DU är mitt ljus i mörkret! ♥

Som vanligt fikade vi också med kaffe och smulpaj. Och så tittade vi på sista avsnittet av Bonde söker fru. :) Och nu efter tre koppar kaffe och trevligt sällskap på MSN är man inte trött direkt. :P Tur det är "fredag" i morgon!





Elin

Och jag har också världens bästa syster! :) <3

2010-12-29, 23:28:54
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0